طراحی سایت
دوشنبه 23 فروردين 1400.

سوالات متداول / آی تی رسام / فناوری اطلاعات رسام پارس

آیا هزینه سامانه پیام کوتاه یکبار پرداخت می شود؟

بله، هزینه فعال سازی تنها یکبار پرداخت می گردد و نیاز به تمدید ندارد و تنها هزینه بعدی شما، بابت شارژ سامانه جهت ارسال پیامک ها می باشد. قابل توجه است بسیاری از شرکتهای دیگر، هر سال بابت سامانه و شماره هزینه تمدید از شما دریافت می کنند اما شرکت فناوری اطلاعات رسام هزینه ای در سالهای آتی از شما دریافت نخواهد کرد.

 

دلیل اختلاف قیمت سامانه شما با دیگران چیست؟

عوامل زیادی بر این موضوع موثر هستند. از جمله این عوامل آن است که بسیاری از شرکتهای ارائه دهنده سرویس پیام کوتاه، از ارائه یک شماره اختصاصی به شما پرهیز می نمایند و در واقع شماره شما با شماره های سایر مشتریان آن شرکت مشترک است. انجام این اقدام علاوه بر آنکه قانونی نیست باعث می شود برخی امکانات از جمله امکان دریافت پیام کوتاه نیز برای شما فراهم نباشد. و...

 

حداقل شارژ سامانه برای ارسال پیام کوتاه چقدر است؟

پس از دریافت سامانه آن را به هر میزان که تمایل داشتید می توانید شارژ کنید و هیچ محدودیتی و حداقلی در این زمینه وجود ندارد.

 

آیا دریافت پیام کوتاه هزینه دارد؟

خیر دریافت پیام کوتاه هزینه ندارد و رایگان است.

 

آیا برای استفاده از پنل اس ام اس نیاز به سخت افزار و نرم افزار جانبی است؟

خیر، سامانه پیام کوتاه نیاز به سخت افزار یا نرم افزار خاصی ندارد. شما تنها با یک کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و حتی گوشی موبایل متصل به اینترنت می توانید از کلیه امکانات سامانه پیام کوتاه (ارسال، دریافت و دیگر خدمات آن) بهره مند شوید. سامانه پیام کوتاه با مرورگر کامپیوتر شما )اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس یا هر مرورگر دیگری که داشته باشید) کار می کند.

 

آیا سرعت اینترنت من تاثیری در سرعت ارسال پیامک ها دارد؟

خیر، شما از هر نوع اینترنتی (ADSL، کارت اینترنت، مبین نت، ایرانسل، همراه اول، رایتل، اینترنت گوشی، وایرلس، وای فای و ... ) که استفاده کنید و حتی اگر سرعت اینترنت شما هم بسیار پایین باشد تاثیری در سرعت ارسال پیامک ها ندارد چراکه پیامک ها توسط سرور ما ارسال می شود.

 

آیا محدودیتی در ارسال پیامک وجود دارد؟

خیر، شما با استفاده از اعتبار موجود در پنل خود می توانید به هر تعدادی که تمایل دارید، SMS گروهی یا تکی ارسال کنید بدون اینکه محدودیت زمانی برای ارسال SMS ها داشته باشید.

 

آیا با سامانه می توان به شماره های ایرانسل، رایتل و تالیا پیامک ارسال نمود؟

بله، خدمات سیستم ارسال پیام کوتاه برای این شماره ها هم وجود دارد.


پس از شارژ سامانه، تا چه زمانی می توان اعتبار آن را مصرف نمود؟

هیچ محدودیت زمانی در استفاده از اعتبار وجود ندارد و هر زمان حتی در سالهای بعد نیز می توانید از آن استفاده کنید.

 

آیا امکان ارسال پیام فقط در ساعات اداری شرکت وجود دارد؟

خیر. در هر ساعت از شبانه روز می توانید نسبت به ارسال یا دریافت پیام کوتاه اقدام نمایید.

 

در هر دقیقه چند پیام ارسال می گردد؟

سرعت ارسال پیامک بسته به شرایط مختلف (ترافیک و خطوط مخابرات) متفاوت است اما بین 20 تا 30 هزار پیام کوتاه در هر دقیقه ارسال می شود.

 

آیا امکان مشاهده گزارش پیام های ارسالی و تحویل آنها به مخاطبین (Delivery) وجود دارد؟ استفاده از این قابلیت هزینه ای دارد؟

امکان قابلیت نمایش گزارش پیام کوتاه و وضعیت آنها بصورت رایگان بوده و جزء امکانات پیش فرض است.

 

آیا نسخه پایه امکان ارتقاء به نسخه کامل یا اضافه ماژول به آن را دارد؟

بله در هر زمان امکان ارتقاء به نسخه کامل یا اضافه ماژول وجود دارد و تنها هزینه ما به التفاوت آن دریافت می شود.

 

آیا هزینه پیامکهایی که بدلیل فیلتر بودن شماره موبایل گیرنده، به وی نمی رسد از حساب ما کم می شود؟

خیر، اگر بدلیل اینکه شماره موبایل گیرنده در لیست شماره های فیلتر شده از سوی مخابرات قرار دارد و پیام کوتاه به وی نمی رسد هزینه ای از شما کم نمی شود (هزینه آن به حساب شما برگشت داده می شود.)
شایان ذکر است که بر اساس درخواست برخی از مشترکین، شماره آنان در لیست شماره موبایل های فیلتر شده قرار گرفته است و پیامک های تبلیغاتی به آنان نمی رسد.

 

آیا امکان انتخاب شماره برای ارسال و دریافت پیامک وجود دارد؟ آیا می توانم چند شماره برای ارسال و دریافت پیامک داشته باشم؟

بله شما می توانید شماره یا شماره های مورد نظر خود را پیشنهاد بدهید و در صورتیکه قبلا آن شماره توسط شخص دیگری رزرو نشده باشد قابل واگذاری به شما است. 

 

پشتیبانی سامانه پیام کوتاه به چه صورت است؟

پشتیبانی بصورت تلفنی، ایمیل و همچنین سیستم جامع پشتیبانی تعبیه شده در سامانه پیام کوتاه در تمام ساعات شبانه روز امکان پذیر است.

 

نحوه خرید شارژ (اعتبار پیام کوتاه) چگونه است؟

امکان خرید شارژ (اعتبار پیام کوتاه) هم بصورت آنلاین از طریق خود سامانه پیام کوتاه و با استفاده از کارتهای بانکی (شتاب) و هم بصورت واریز وجه به بانک یا کارت به کارت و ثبت فیش آن در سامانه پیام کوتاه امکان پذیر است.

 

تایید شماره درخواستی من چه مدت طول می کشد؟

حداکثر در مدت زمان 24 ساعت بعد از تقاضای شما، شماره درخواستی شما تایید و به شما واگذار می شود


تفاوت این سامانه با GMS Modem چیست؟

GSM Modem یک قطعه سخت افزاری است که با قرار دادن یک سیم کارت در داخل آن می توان اقدام به ارسال پیامک نمود. این روش علاوه بر اینکه هیچ مزیتی نسبت به سامانه پیام کوتاه دارد دارای معایبی به شرح ذیل است:

1- سرعت ارسال پیام کوتاه در این روش بسیار پایین است (5 الی 10 پیامک در دقیقه)

2- گیرنده پیام کوتاه به جای مشاهده شماره های مجازی پیام کوتاه که با 1000 2000 3000 شروع می شوند شماره سیم کارت را مشاهده می نماید.

3- این روش نیاز به قطعه سخت افزاری دارد در حالیکه سامانه پیام کوتاه بدون احتیاج به هیچ سخت افزاری کار می کند و به همین دلیل از هرکجای دنیا که باشید می توانید کار خود را انجام بدهید.

4- امکانات این روش بسیار محدود است به گونه ای که حتی امکان استفاده از بانک شماره موبایل ندارد.

5- این روش قابلیت پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری ندارد.

 

امنیت اطلاعات به چه صورت می باشد؟

امنیت کامل در نرم افزار و حتی تعیین سطح دسترسی برای عدم دسترسی به اطلاعات و پیامکهای کاربران بصورت کامل پیش بینی شده است و به همین دلیل تاکنون هیچگونه مشکلی امنیتی از سوی هیچکدام از مشتریان سامانه پیام کوتاه بوجود نیامده است.

 

نحوه خرید سامانه به چه صورت است؟

1- واریز وجه سامانه با توجه به جداول هزینه ها (لیست شماره حسابها)

2- تماس با واحد فروش شرکت از طریق تلفن و یا ایمیل و اعلام شماره فیش در این مرحله شماره شما رزرو شده و فرم ثبت نام برای شما از طریق ایمیل یا فکس ارسال می گردد.

3- تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک (اشخاص حقوقی: کپی روزنامه رسمی شرکت، اشخاص حقیقی: کپی کارت ملی و شناسنامه). مدارک فوق می تواند پست، ایمیل و یا فکس گردد.

پس از دریافت مدارک فوق همکاران ما سامانه شما را فعال کرده و اطلاعات لازم را برای شما ایمیل و فکس می کنند. کلیه مراحل فوق می تواند در یک روز کاری صورت پذیرد.

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی